Kuchynský displej - najčastejšie otázky

V tomto článku sme pre vás zhrnuli odpovede na 10 najčastejších otázok s ktorými sa stretávame u zákazníkov, ktorý chcú využívať kuchynský displej. Pevne veríme, že tu nájdete odpoveď aj na vašu otázku, a už vám nič nebude brániť v tom začať využívať ďalšiu z množstva výhod ktoré aplikácia iKelp POS Mobile prináša.

1.Aké zariadenie potrebujem na KD?

Odporúčame tablet aspoň 10", ktorý má aspoň 2GB RAM. Ak chcete aby objednávky videla celá kuchyňa, je vhodné k tabletu dokúpiť aj SMART TV, na ktorej je možné rovnako objednávky zobrazovať. Samotná správa objednávok bude naďalej prebiehať cez tablet.

2. Môže byť KD pripojený aj do inej siete ako je hlavný počítač?

Áno môže. Nakoľko aplikácia iKelp POS Mobile je webová aplikácia, jediné čo stačí je funkčné pripojenie na internet. (Dokonca je možné pripojenie riešiť aj cez SIM od niektorého z operátorov, ak to zariadenie umožňuje.)

3. Musí byť KD pripojený v sieti káblom?

Nie nemusí, ak zariadenie samotný HW umožňuje bezdrôtové pripojenie. Z praxe však máme vypozorované, že krátkodobé výpadky môžu vzniknúť aj pri najlepšie navrhnutej bezdrôtovej sieti. Preto pri všetkých riešeniach ak je to možné a zariadenia to umožňujú pripojiť ich káblom.  

4. Ak mám KD, vie mi POS Mobile tlačiť aj bony na bonovačke a zároveň zobrazovať produkt na KD?

Nie nevie. Zobrazovanie a správa objednávok prebieha na displeji. Ak potrebujete vidieť položky, ktoré je potrebné pripravovať, je možné pripojiť SMART TV ako už bolo spomenuté vyššie.

5. Je možné jeden produkt zobrazovať na dvoch KD súčasne?

Áno toto je možné.

6. Kde všade je vhodný KD?

Kuchynský displej v aplikácii iKelp POS Mobile bol primárne navrhnutý pre bufetový systém. Preto je možnosťami a funkcionalitou primárne určený pre prevádzky rýchleho občerstvenia. Do určitej miery je však možné ho využiť aj v reštauračnej prevádzke, kde na stoloch vznikajú otvorené objednávky. 

7. Ako vieme spravovať objednávky v KD?

Objednávky je možné na KD spravovať dvoma spôsobmi: 

a) Ak je objednávka hotová, kuchár klikne na tablete "Hotové" a obsluha dostane notifikáciu na stôl alebo do bufetového systému. Následne obsluha potvrdí kliknutím na objednávku, že je vydaná/odnesená.

b) Spravovanie objednávok v kuchyni môže robiť obsluha. Kuchyňa len notifikuje obsluhu, že je objednávka pripravená a správu objednávok si rieši obsluha (napr. zvončekom a pod.). Vždy po vydaní objednávky použije funkciu "Vydať položky".

8. Ak odklikne kuchár, že je objednávka hotová vie sa k nej ešte vrátiť v histórii?

Akonáhle kuchár odklikne, že je objednávka hotová, systém ju prehodí do statusu "Hotové", kde si ju môže pozrieť. Ak čašník označí na stole, že objednávka je vydaná tak ju kuchár nájde v statuse "Vydané".

9. Ako mi zobrazuje položky na tablete ak mám veľa objednávok?

Radenie objednávok je nastaviteľné a môže byť:

  • zľava doprava
  • zhora dole

Ak je objednávok viac tak systém ich podľa nastavenia zobrazuje a zoraďuje. Všetky objednávky je možné zobrazovať skrolovaním na tablete.

10. Ako mám evidovať objednávku so sebou ak som reštaurácia s otvorenými stolmi?

V takomto prípade je potrebné objednávku nahadzovať cez miestnosť "Donáška". Ak ju nahodíme na klasický stôl a ihneď ju aj zákazník vyplatí, objednávka sa nedostane do KD. Systém je nastavený tak, že akonáhle dôjde k vyúčtovaniu objednávky na klasickom stole tak objednávka mizne z KD.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard