Konfigurácia dochádzky - Ostatné - iKelp
Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú súbory cookie. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s ich použitím. Viac informácií OK
Softvér
 

Konfigurácia dochádzky - Ostatné

Ostatné nastavenia nájdete v menu Nastavenia -> Konfigurácia dochádzky -> záložka Ostatné.

Popis:

  • Radenie zamestnancov v reportoch - Vo výstupných zostavách je možné radiť zamestnancov podľa:
    • mena zamestnanca - V abecendnom poradí.
    • osobného čísla zamestnanca - Vzostupne.
    • Pre zmenu nastavenia kliknite na kombo a vyberte si požadovanú funkciu.
  • Kopírovať číslo dverí do klapky - Po vyplnení údaja Číslo dverí v pracovných údajoch zamestnanca sa toto číslo automaticky skopíruje aj do údaja Klapka. Funkciu zapnete zaškrtnutím políčka vedľa popisu.

    Táto funkcia sa využíva najmä v organizáciách, kde v telefónnej sieti slúži číslo dverí zároveň ako číslo klapky.

  • Aut. mazanie fotiek po priradení - Po priradení fotky k zamestnancovi sa táto fotka automaticky vymaže zo zdrojového adresára.

    V preddefinovanom nastavení sa priraďovaná fotografia iba skopíruje. Teda fotografia ostáva aj v zdrojovom adresári.

  • Lekár a odpracované samostatne - ??!
  • Prednastavený mesačný výkaz - V prípade, ak máte vytvorených viacero mesačných výkazov, môžete v tomto kombe vybrať schému mesačného výkazu, ktorá sa bude zobrazovať ako predvolená. Prednastaviť schému mesačného výkazu môžete aj pre jednotlivé skupiny zamestnancov.
  • Používať farebné rozlíšenie typov prítomností - Po zaškrtnutí tejto funkcie sa budú v okne Evidencia dochádzky zobrazovať jednotlivé typy prítomností farebne. POZOR! K jednotlivým prítomnostiam musí byť priradená farba v okne Typy prítomností.

    Prednastavená farba pre všetky typy prítomností je čierna. Pre pozadie biela.

  • Používať rozšírený report Zostava/Výkaz - Počet informačných polí v reportoch sa po zaškrtnutí tejto funkcie rozšíri z 25 na 32 polí.
  • Generovanie pomocných informácií - Pomocné informácie sa využívajú pre export do dochádzkových terminálov a webový portál.

    Ide o generovanie informácií ako týždenné saldo, mesačné saldo a saldo ku dňu(čiže saldo od začiatku mesiaca do aktuálneho dňa, nie za konkrétny jeden deň!).

    Toto funkcia má tri možné varianty nastavenia:
    • Nikdy - Pomocné informácie sa nebudú generovať.

      Ak sledovanie salda nevyužívate, odporúčame použiť toto nastavenie, v opačnom prípade môže dôjsť k spomaleniu práce s aplikáciu.

    • Pri spracovaní, nie pri každej zmene - Pomocné informácie sa budú generovať iba po spracovaní.
    • Vždy, aj pri každej zmene - Pomocné informácie sa budú generovať pri akejkoľvek zmene a spracovaní v aplikácií. Toto nastavenie môže predĺžiť dobu spracovania a prácu s aplikáciou!
      Toto nastavenie súvisí s generovaním informácií do terminálov - záložka Terminály v Konfigurácií dochádzky.
  • Automatické spracovanie - Pri pridaní záznamu, alebo zmene v evidencií dochádzky prebehne automatické spracovanie dát a súvisiacich informácií. Na slabších počítačových zostavách môže dôjsť k spomaleniu práce s aplikáciou.