FiskalPro EF60
EF60ka sú to dve zariadenia v jednej "kapotáži".
- Zadný malý monitor (FP to označuje ako N62) je eKasa / terminál - tu beži platobka, ekasa a všetky služby ako napr. na N86ke.
- Druhý resp. hlavný displej je tablet - Android 11 , RAM 4GB.
- Navzájom medzi sebou komunikujú buď
- SIM karta / WiFi hot spot (192.168.43.1) - SIM karta je v zariadení N62 a robí hotspot pre tablet. Ten komunikuje s N62 na uvedenej IP.
- TCP/IP
- WiFi N62 (pevná IP zariadenia) - IP adresu ideálne nastaviť na Routeri, je možné ju nastaviť aj priamo na zariadení, ale podľa aktuálnej info je problém vo FW a je potrebné pri nastavovaní na zariadení zadať, resp. vyplniť všetky údaje a nastavenia siete, inak sa nastavenia neuložia.
- Tablet Wifi alebo LAN (pevná IP adresa)
Porty: 4x USB port / RJ11 pokladničná zásuvka / 1x LAN v našom prípade obsadené na prepojenie s terminálom
Ekasa - zariadenie N62, pripojené na sieť prostredníctvom SIM, alebo WiFi
Platobný terminál - rovnako ako ekasa
Pripojený a otestovaný skener EAN - funkčné
Pokladničná zásuvka - Aktuálne nie je možné zariadenie nakonfigurovať.
Displej - komunikuje sa komunikuje cez príkaz FDISP (vypnutie zobrazenia rozhrania zákazníckeho displeja PIN: 000000)
Príprava a konfigurácia zariadenia
- Aplikácia sa inštaluje na zariadenie (tablet) EF60 nie na samotný terminál.
- Aby bolo možné aplikáciu nainštalovať, je potrebné mať podpísané APK zo strany FiskalPro, inak nie je možné aplikáciu na zariadenie nahrať.
- Po nainštalovaní sa konfigure aplikácia iKelp POS Mobile, ako IP Adresa zariadenia (bill, pay) sa nastavuje pri SIM (WifiHotspot IP adresa 192.168.43.1, port 6090), pri Wifi pevná IP adresa zariadenia N62.
- Je potrebné vypnúť zobrazovanie na externom displeji - nastaviť na NIE.
- So zariadením sa nebude komunikovať, ako s ďalším zariadením, ale príkazy sa zobrazujú na zariadení podobne ako napr. na T6, preto sa nastavuje zobrazenie pre externý displej na nie.
- Batéria - vypnutie optimalizácie aplikácie v nastaveniach batérie.
- Vzdialená správa - Keďže sa jedná o tablet, je možné sem doinštalovať iné aplikácie, odporúčam aplikáciu SplashTop SOS cez ktorú je možné zariadenie ovládať.
- aplikácia sa ale nedá nastaviť na zobrazenie na úvodnej obrazovke (politika FiskalPro), preto ju zákazník vie spustiť len po zadaní servisného hesla, a musí si zobraziť ostatné aplikácie.
- Aktuálne nie je možné na zariadení spustiť aplikácie od TeamViewer, toto FP komunikuje s výrobcom zariadenia.
Servisnú dokumentáciu je možné stiahnuť

by
Ing. Lukáš Krajčír