iKelp Jedáleň - nesprávne zobrazovanie finančného stavu stravníka na web. portáli

V prípade, že vznikne rozdiel v zobrazených financiách na strane web jedálne a v záložke Strava na danom konte stravníka, je potrebné skontrolovať nastavenie noriem.

  • Uzatvorenie noriem priamo v aplikácii iKelp Jedáleň - či nie je niektoré z období otvorené. (Teda stravník má priradené naraz dve obdobia.)
  • Skontrolovať v profile stravníka, akú cenu/ normu vidí, či tam nie je zobrazených naraz viacero cien/období.

Vymazanie nastavenia noriem na strane web jedálne

  1. vyhľadajte na webe www.jedalen.sk po prihlásení danú Spoločnosť podľa IČO.
    • Pozor, môže sa zobraziť viacero záznamov ak je pod jedným IČOm registrovaných viacero škôl. Treba vybrať správnu podľa identifikátora. Ten sa zobrazuje v nastaveniach aplikácie iKelp Jedáleň - Webová Jedáleň.
  2. Dajte upraviť danú Spoločnosť.
  3. Kliknite na Vymazať normy.
  4. Prejdite do aplikácie iKelp Jedáleň Ex - Nastavenia - Webová jedáleň.
  5. Kliknite na tlačidlo Gen. sync. (stačí, ak sa budú generovať úlohy len pre synchronizáciu noriem, ostatné nastavenia nie je potrebné synchronizovať.)
  6. kliknite na tlačidlo Generovať.
  7. Následne je potrebné cez W spustiť synchronizáciu.
  8. Skontrolujte zobrazenie financií na strane konta daného stravníka.
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard