iKelp Jedáleň - nesprávne zobrazovanie finančného stavu stravníka na web. portáli
V prípade, že vznikne rozdiel v zobrazených financiách na strane web jedálne a v záložke Strava na danom konte stravníka, je potrebné skontrolovať nastavenie noriem.
- Uzatvorenie noriem priamo v aplikácii iKelp Jedáleň - či nie je niektoré z období otvorené. (Teda stravník má priradené naraz dve obdobia.)
- Skontrolovať v profile stravníka, akú cenu/ normu vidí, či tam nie je zobrazených naraz viacero cien/období.
Vymazanie nastavenia noriem na strane web jedálne
- vyhľadajte na webe www.jedalen.sk po prihlásení danú Spoločnosť podľa IČO.
- Pozor, môže sa zobraziť viacero záznamov ak je pod jedným IČOm registrovaných viacero škôl. Treba vybrať správnu podľa identifikátora. Ten sa zobrazuje v nastaveniach aplikácie iKelp Jedáleň - Webová Jedáleň.
- Dajte upraviť danú Spoločnosť.
- Kliknite na Vymazať normy.
- Prejdite do aplikácie iKelp Jedáleň Ex - Nastavenia - Webová jedáleň.
- Kliknite na tlačidlo Gen. sync. (stačí, ak sa budú generovať úlohy len pre synchronizáciu noriem, ostatné nastavenia nie je potrebné synchronizovať.)
- kliknite na tlačidlo Generovať.
- Následne je potrebné cez W spustiť synchronizáciu.
- Skontrolujte zobrazenie financií na strane konta daného stravníka.

by
Ing. Lukáš Krajčír