Zákaznícky displej - grafický pre android zariadenia s externým displejom

V tomto návode vám predstavíme, ako jednoducho v aplikácii iKelp POS Mobile nastaviť grafický zákaznícky displej. Tento postup vychádza z predpokladu, že zariadenie na ktorom nastavujete zákaznícky displej, má priamo tento externý displej zabudovaný. (Ako napr. iMin Swan 2, iMin D4, FiskalPro All in One s externým displejom a pod. ) Zákazník tak vidí, aké položky sú mu účtované, ale aj na terasách v kaviarňach, alebo v bufetových prevádzkach kde platí zákazník pri objednávaní . 

Zobrazenie naúčtovaných položiek na zákazníckom displeji

Nastavenia

Na to, aby bolo možné používať zákaznícky displej, je potrebné mať aktívny príslušný modul, a aktívne zariadenie. Následne je možné nastavovať zobrazenie zákazníckeho displeja a priradiť ho ku konkrétnemu pracovisku. Vzhľadom k tomu, že môže byť na prevádzke niekoľko predajných miest, nie každé musí mať zákaznícky displej, no na druhej strane, ak je viacero pracovísk a viacero displejov, je potrebné každý priradiť konkrétnemu pracovisku.

Aktivovanie zariadenia a nastavenie prihlasovacích údajov

  1. Kliknite v menu aplikácie na Zariadenia.
  2. V časti Zákaznícky displej, je potrebné aby zariadenie bolo aktívne.
  3. Kliknite na Viac. (Tu možné definovať okrem prihlasovacích údajov, grafické zobrazovanie na zariadení. Viac o možnostiach a popis jednotlivých nastavení nájdete v odkaze na konci tohto návodu.)
    1. Kliknite v časti Užívateľ na meno užívateľa. (Meno sa prednastaví automaticky podľa názvu vytvoreného zariadenia.)
    2. Prejdite na záložku Základné
    3. Nastavte si prihlasovacie údaje.
      1. Email - je možné na prihlásenie použiť prednastavený, alebo nastaviť vlastný.
      2. V časti Prihlásenie zadajte heslo pre prihlásenie.
      3. Kliknite na tlačidlo Uložiť.
    4. Kliknite na Uložiť a zatvoriť.
  4. Kliknite na tlačidlo Uložiť.

Priradenie displeja pre predajné miesto

  1. Otvorte nastavenia zariadenia / pracoviska kliknutím na Nastavenia v menu aplikácie.
  2. Vyberte miestnosť a stôl, ktorý bude slúžiť pre dané pracovisko ako Barové pracovisko.
    • Barové pracovisko sa nastavuje pre každé pracovisko nezávisle. Odporúčame vybrať miestnosť a stôl, kde je pracovisko umiestnené a ktoré má slúžiť na rýchle účtovanie.
  3. Aktivujte Režim Bar.
  4. Aktivujte možnosť Používať displej.
    • Vyberte zariadenie používané na danom pracovisku.
  5. Kliknite na tlačidlo Uložiť.

Aktivovanie displeja na android zariadení

  1. V menu aplikácie kliknite na Zatvoriť.
  2. Kliknite na Nastavenia, následne kliknite na POS Manažér.
  3. V pravom hornom rohu kliknite na Nastavenie.
  4. Kliknutím na ikonu menu zobrazíte zoznam zariadení ktoré je možné nakonfigurovať, vyberte Pridať Zák. display.
    1. Typ displeja - vyberte z ponuky Display / Web.
    2. Spôsob zapojenia - vyberte z ponuky Druhý displej.
  5. Zmeny potvrdíte kliknutím na Hotovo, následne na Uložiť
  6. Kliknutím na ikonu šípky Späť opustite nastavenia a spustite Predaj.
Súvisiace návody
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard