KIOSK - Postup pri objednaní a základné nastavenia

Postup pri objednaní KIOSKU

Ak máme uhradenú PFA tak môžeme objednať kiosk a nastaviť systém.

1, V Predajcovi vytvoríme Dod. objednávku na firmu intesso s.r.o.  IČO: 46579362

2, Objednávku spíšeme p. Valáškovi => m.valasek@intensso.sk    +421 907 186 557

3, Do objednávky mu môžeme definovať farbu nohy (základná je čierna)

4, Následne je potrebné do tohto dokumentu vyplniť údaje o zákazníkovi:

5, Akonáhle p. Valášek vyplní v tabuľke CustomerID a LocationID, tak:

  • povolíme v systéme iKelp POS Mobile Kiosk a v časti Externé Systémy v nastavení Donáška 
  • nastavíme Location ID, CustomerID, Neznámu položku, Synchronizácia položiek, položiek ponuky a položiek menu

Nastavenie Kiosk v ext. systémoch nastavíme nasledovne:

Obr. 1 - nižšie v galérii

6, Donáška musí byť povolená vždy.

  • Môžeme vypnúť tlač donáškového lístka v miestnosti donáška

7, V nastavení donášky v časti „Na mieste“ je potrebné, aby bolo povolené QR zobraziť ponuku na Jedálny lístok:

Obr. 2 - nižšie v galérii

  • V tomto prípade, je potrebné nastaviť menu pre Jedálny lístok a Donášku.
  • Jedálny lístok je v kiosku menu na mieste
  • Donáška je v kiosku menu so sebou

8, Nezabudni nastaviť automatické schvaľovanie pre uhradené objednávky

9, Príprava DB produktov. Vyplnenie všetkých údajov ako popis, alergény, obrázky, prídavky väzby (tie je potrebné vyplniť aj pre Donášku aj pre pokladňu)

10, Ak je pripravená DB produktov, treba synchronizovať produkty do kiosku 

Obr. 3 - nižšie v galérii

11, Medzi tým riešim platobný terminál, ktorý sa musí zaslať p. Valáškovi.

V prípade SK riešim aj identifikačné a autentifikačné údaje s heslom, ktoré zašleme p. Valáškovi

12, Ak synchronizácia prebehne v poriadku je potrebné zistiť termín vyrobenia kiosku a dohodnúť inštaláciu

Good luck!!!

Súvisiace návody
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard