Založenie nového kontaktu do adresára v iKelp Predajca
1. V iKelp Predajca idem do adresara kontaktov, zlte pismeno "A" hore v menu. Vzdy skusim najprv vyhladat kontakt podla mailu (treba si skontrolovat ci mam zapnu lupu na vyhladavanie emailov) (bod 2), nakolko je velka sanca, ze dany email - kontakt uz u nas v systeme existuje, pretoze sa klient registroval ohladom nejakeho dopytu na webe.

Ak najdem email nasledne dany kontakt otvorim na upravu, ak email nenajdem, tak klikam na zalozenie noveho kontaktu v lavo dolu na tlaciidlo Novy. V prvej zalozke Udaje z obchodneho registru alebo z finstatu skopirujem nazov firmy, sidlo, mesto a hlavne vyberiem Štát, ak je to slovneský klient tak Slovensko, ak je to cesky klient tak Česká republika. Dalej vyplnim ICO, DIC, IC DPH ak je platca DPH (cez tlacitko VIES si to viem overit). Do pola Mobilné telefóny doplnim mobilny telefon vo formate +421 905 111 222 (cize s medzerami aby to bolo lahko citatelne) a email. Do poznamky doplnim kontaktne osoby majitel, prevadzkat, obsluha ich telefonne cisla a maily.

V druhej zalozke "Rozšírenia" doplnim email pre doklady. Toto je velmi dolezite nakolko na tento email bude iKelp Predajca klientovi automaticky posielat predfaktury na uhradu kreditu a vyucotvacie faktury.

V stvrtej zalozke Skupiny vyplnim skupinu Segmenty ci ide o restauracnu prevadzku, pripadne maloobchdonu prevadzku, kaviaren, bufet, sezony bufet. Dalej vyplnim skupinu Užívatelia SK / Užívatelia CZ a produkt Užív. SK POS Mobile ak sa jedna o slovenskeho zakaznika alebo Užív. CZ POS Mobile ak sa jedna o ceskeho zakaznika. Nizsie je este skupina Smithfieldx, tu treba tiez zaskrnut aby sa kontakt dostal do Smithfieldu.


V poslednej zalozke "Vl.účet" skotrolujem ci ma klient nastaveny ucet na Kredit, ci ma zaskrtnutu Min. hodnotu na 0 a ci ma zaskrtnute pravidlo na Dobitie kreditu. Vo finale kliknem na ulozit a kontakt je spravne zalozeny.


by
Daniel Jurkovič