Príprava zariadenia iMin Swan2
V tomto návode nájdete postup úvodnej konfigurácie zariadenie iMin SWAN 2 po rozbalení zariadenia
1. Spustenie zariadenia - úvodné nastavenia
- Nastaviť jazyk
- Pripojiť na WiFi
- Na úvodnú otázku: Skopírovať aplikácie - Nekopírovať
- Na úvodnú otázku: Prihlásenie do Google účtu - Preskočiť
- Na úvodnú otázku: Preskočiť založenie účtu
- Prijať podmienky Google
- Na úvodnú otázku: Nastavenie PIN - Preskočiť.
- Spustenie konfigurácie aktivácie zariadenia.
2. Inštalácia a aktualizácia podporných aplikácií, nastavenie systému
Zoznam odporúčaných krokov pre konfiguráciu vzdialeného prístupu a aktualizáciu preinštalovaných aplikácií na zariadení.
- Spustite App Store na zariadení
- Aktualizácia Chrome.
- Nainštalovanie aplikácie Splashtop SOS cez APP Store.
- Nainštalovanie aplikácie AnyDesk a AdControl AD1
Povolenie prístupu cez aplikáciu Splashtop SOS
- Spustiť aplikáciu SplashTop a povoliť ponúknuté možnosti.
- V menu Android - Dostupnosť povoľte aplikáciu
- Prejdite do nastavenia systému Android:
- V časti Systém - Background Manage kliknite na Allowed pre aplikáciu Splashtop SOS.
- Reštartujte zariadenie.
- Spustite aplikáciu
- Po spustení povoľte Nahrávanie.
- Otestujte vzdialenú pripojenie a možnosť ovládať zariadenie.
Povolenie prístupu cez aplikáciu Any Desk
- Spustiť aplikáciu AnyDesk a povoliť ponúknuté možnosti.
- V ľavo hore kliknite na Menu.
- vyberte možnosť Nastavenie.
- V časti Pricházajúce spojenia aktivujte Doplnok AD1.
- Prejdete do nastavení systému Android - Dostupnosť - Používať aplikáciu AnyDesk Control Service AD1
- Reštartujte zariadenie
- Spustite aplikáciu
- po spustení povoľte Nahrávanie.
- Otestujte vzdialenú pripojenie a možnosť ovládať zariadenie.
Nastavenie časového pásma
Priradenie zariadenia do príslušnej skupiny - prenájom/zakúpnenie
V Nastaveniach systému Android v časti O zariadení - model na základe sériového čísla vyhľadajte zariadenie na portáli
- Prihláste sa na portál https://kit.imin.sg/
- Device Management - Remote Control - vyhľadanie zariadenia podľa SN
- Označte zariadenie - vpravo kliknite na Batch operate - kliknite na Move to, vyberte skupinu podľa zakúpenia/prenájmu zákazníka.
3. Aplikácia POS Mobile
- Inštalácia aplikácie cez APP Store
- Ak by sa riešila výmena zariadenia, resp. sa používalo vrátené zariadenie od iného zákazníka a došlo by k resetu zariadenia do továrenských nastavení a po obnove by sa v app store nezobrazovala v ponuke aplikácie iKelp POS Mobile, je potrebné zariadenie odobrať z kategórie napr. zariadenia na prenájom, a dať ho do kategórie nekategorizované. Následne je potrebný reštart zariadenia, po reštarte by sa mali zobraziť tieto aplikácie v zozname.
- Nezabudnite znovu zariadenie na imin portáli zaradiť do príslušnej skupiny zariadení.
- Konfigurácia aplikácie:
- Úvodné prihlásenie.
- Autorizácia zariadenia.
- Nastavenie pripojených zariadení.
- Prejdite do nastavenia systému Android:
- V časti Systém - Background Manage kliknite na Allowed pre aplikáciu iKelp POS Mobile.

by
Ing. Lukáš Krajčír