Príprava zariadenia iMin Swan2

V tomto návode nájdete postup úvodnej konfigurácie zariadenie iMin SWAN 2 po rozbalení zariadenia

1. Spustenie zariadenia - úvodné nastavenia

  • Nastaviť jazyk
  • Pripojiť na WiFi
  • Na úvodnú otázku: Skopírovať aplikácie - Nekopírovať
  • Na úvodnú otázku: Prihlásenie do Google účtu - Preskočiť
  • Na úvodnú otázku: Preskočiť založenie účtu
  • Prijať podmienky Google
  • Na úvodnú otázku: Nastavenie PIN - Preskočiť.
  • Spustenie konfigurácie aktivácie zariadenia.

2. Inštalácia a aktualizácia podporných aplikácií, nastavenie systému

Zoznam odporúčaných krokov pre konfiguráciu vzdialeného prístupu a aktualizáciu preinštalovaných aplikácií na zariadení.

  • Spustite App Store na zariadení
    • Aktualizácia Chrome.
    • Nainštalovanie aplikácie Splashtop SOS cez APP Store.
    • Nainštalovanie aplikácie AnyDesk a AdControl AD1

3. Aplikácia POS Mobile

  • Inštalácia aplikácie cez APP Store
    • Ak by sa riešila výmena zariadenia, resp. sa používalo vrátené zariadenie od iného zákazníka a došlo by k resetu zariadenia do továrenských nastavení a po obnove by sa v app store nezobrazovala v ponuke aplikácie iKelp POS Mobile, je potrebné zariadenie odobrať z kategórie napr. zariadenia na prenájom, a dať ho do kategórie nekategorizované. Následne je potrebný reštart zariadenia, po reštarte by sa mali zobraziť tieto aplikácie v zozname. 
    • Nezabudnite znovu zariadenie na imin portáli zaradiť do príslušnej skupiny zariadení.
  • Konfigurácia aplikácie:
    • Úvodné prihlásenie.
    • Autorizácia zariadenia.
    • Nastavenie pripojených zariadení.
  • Prejdite do nastavenia systému Android:
    • V časti Systém - Background Manage kliknite na Allowed pre aplikáciu iKelp POS Mobile.
Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard