Otvorenie kaviarne. Ako to spraviť úspešne? query_builder 03. februára 2023 Podarilo sa nám zmapovať najčastejšie chyby majiteľov a prevádzkarov kaviarní. arrow_right_altČítať článok
Čo vám môže priniesť akcia Happy Hour a ako na ňu? query_builder 01. februára 2023 Jednou z obľúbených akcií na prilákanie zákazníkov do prevádzky je tzv. Happy Hour, počas ktorej môžu hostia niečo skonzumovať za zvýhodnenú cenu. Ako na ňu? arrow_right_altČítať článok
Čo by mal manažér ustriehnuť, aby reštaurácia profitovala? query_builder 30. januára 2023 Rozdiel medzi profitujúcou a ledva prežívajúcou reštauráciou je často v manažérskych zručnostiach a schopnostiach. Čo by nemal zanedbávať žiadny manažér? arrow_right_altČítať článok
Keď reštauračný systém, tak jedine s najmodernejšími funkcionalitami query_builder 26. januára 2023 Dobrý reštauračný systém uľahčí podniku množstvo pracovných úkonov. Na výbere si preto dajte záležať. Buďte prezieraví. Nájdite si taký, ktorý kráča s dobou. arrow_right_altČítať článok
Ako získať viac objednávok na rozvoz jedál query_builder 14. apríla 2022 Hľadáte spôsob, ako získať viac objednávok na rozvoz jedál, ale zároveň to zvládnuť jednoducho a s prehľadom? ... bez IT odborníkov, bez komplikovaných zmlúv a bez finančne zaťažujúcich provízií? arrow_right_altČítať článok
Opakovaný nákup a zvyšovanie lojality prostredníctvom SMS query_builder 23. januára 2023 Ako motivovať nového zákazníka, ktorý u vás nakúpil, aby sa znova vrátil? Možnosťou je využiť napríklad perfektne fungujúci nástroj, akým je SMS marketing. arrow_right_altČítať článok
SERIÁL Obedové menu: Inteligentný stôl ako samostatná vychytávka na zverejnenie obedového menu query_builder 16. januára 2023 Žijeme v dobe technológií, tak prečo ich nevyužiť vo svoj prospech? arrow_right_altČítať článok
Rozhovor s Borisom Halajom: Dlho som sa bránil spojeniu s akoukoľvek rozvozovou službou query_builder 12. januára 2023 Ako o sebe sami tvrdia, nie sú iba obyčajný street food. Reč je o podniku Butcher's Bits, o ktorom sme sa porozprávali s jeho majiteľom Borisom Halajom. arrow_right_altČítať článok
Marketing v gastre 2: Ako a prečo sa prezentovať na Facebooku query_builder 13. decembra 2022 V článku vám priblížime, prečo sa prezentovať na Facebooku, aké sú najdôležitejšie formy obsahu na tejto sociálnej sieti a ako tam efektívne komunikovať. arrow_right_altČítať článok
5 tipov na zlepšenie donáškovej služby query_builder 07. mája 2022 Pýtate sa, ako zlepšiť donáškovú službu? Prečítajte si zopár tipov. arrow_right_altČítať článok
Pointou fastfoodov je rýchlosť. Stíhate alebo je všetko zdĺhavé? query_builder 06. decembra 2022 Aké hlavné požiadavky by mal spĺňať každý úspešný fastfood? Ako zefektívniť procesy v prevádzke, aby boli zákazníci obslúžení rýchlo a odchádzali od vás spokojní? arrow_right_altČítať článok
Viete, čo je Kitchen Display System? Ako vám môže uľahčiť prácu? query_builder 29. novembra 2022 Chaos v kuchyni? Riešením môže byť Kitchen Display System. Prezradíme vám, ako si vďaka nemu môžete uľahčiť prácu vo vašom podniku. arrow_right_altČítať článok
Ako dosiahnuť efektívny skladový systém? query_builder 24. novembra 2022 So systémom skladovania majú problémy mnohí majitelia a prevádzkari. Ak k nim nechcete patriť aj vy, tak venujte pár minút nasledujúcemu textu. arrow_right_altČítať článok
Idete otvoriť reštauráciu? Stôl nie je len miesto, kam položíte jedlo query_builder 22. novembra 2022 Stoly a stoličky do reštaurácie patria k jej veľmi dôležitému vybaveniu, preto by ste im mali venovať patričnú pozornosť. Na čo myslieť pri ich výbere či rozmiestnení? arrow_right_altČítať článok
Informujte zákazníka o stave objednávky či rozvoze jedla SMS správou query_builder 27. septembra 2022 Komunikácia so zákazníkom je dôležitá. Nasledujúce riadky vás presvedčia o tom, že aj obyčajná esemeska môže zákazníkovi dodať pocit istoty a výnimočnosti. arrow_right_altČítať článok