Zákazníci nečakajú na obsluhu Čo získate Vy? Vaši hostia pri stole môžu Výrazné zrýchlenie obsluhy Privolať obsluhu alebo zaplatenie Vyššie tržby ponukou špecialít Prehľad účtu na stole (aj na osoby) Jednoduché nasadenie bez drahých zariadení Zobrazenie špecialít, ponuky zákuskov a akcií Zákazník najviac čaká na obsluhu a nie je nič horšie ako keď čašník zareaguje, ale následne zabudne prísť, lebo toho má veľa. Prípadne zákazník si doobjednal a svojej objednávky sa nedočká. Oči jedia, preto je vhodné zákazíkom ponúknuť vaše špeciality či ponuku v obrázkoch, na cenu sa hľadí až následne. Viď najväčšie svetové reťazce rýchleho občerstvenia. Štatistiky operátorov na Slovensku dokazujú, že 70% obyvateľstva má v mobile internet.