Pokladňa a Sklad
 

Kreditné, alebo vlastné účty v iKelp Pokladňa

V tomto článku vám predstavíme, čo vlastný alebo kreditný účet v aplikácii iKelp Pokladňa znamená, ako ho využívať, ako nastavovať rôzne pravidlá pre nakupovanie kreditov, ale aj ako zákazníci môžu tento kredit čerpať, resp. využívať rôzne výhody ktoré im vlastný účet v aplikácii ponúka.

Čo je Vlastný účet?

Pod pojmom vlastný účet je možné si predstaviť účet zákazníka, ktorý má u vás v systéme. Je len na vás, aké pravidlá zákazníkovi nastavíte či už pre pripisovanie, alebo čerpanie z tohto účtu. Zákazník si môže na základe nastavených pravidiel vložiť napr. určitú hodnotu tzv. kreditov, ktoré následne môže využívať na platbu, prípadne si tento kredit u vás postupne navyšuje obratom, ktorý u vás dosiahol. Kredit je možné použiť aj ako pravidlo pre prideľovanie rôznych odmien, alebo zliav na služby, vybraný prípadne celý sortiment tovarov. Ďalej vám jednotlivé možnosti predstavíme aj s odkazmi na konkrétne scenáre a nastavenia.

Kreditný vlastný účet - scenár Fitnescentra

Kreditný účet zákazníka je postavený na princípe dobíjania kreditu, napr. vo fitnescentre. Zákazník si dobije kredit, ktorý si následne môže čerpať, resp. ho využívať pri platbe za ponúkaný tovar alebo služby. Systém môže byť nastavený tak, že suma, za ktorú si kredit dobije je rovná počtu pripísaných kreditov. Je však možné využívať aj pravidlá pre dobíjanie a motivovať tak zákazníkov k tomu, aby si kredit dobili v čo najvyššej sume. Tým máte zaručené, že sa k vám zákazník bude vracať. Pripisovanie kreditov je teda možné nadefinovať s určitým "bonusom", či už hodnotovým, alebo percentuálnym. Ak si napr. zákazník dobije kredit v hodnote 50€, môže od vás ako bonus dostať 5 kreditov navyše, pri dobití za 30€ len 2 kredity a za dobitie za 15€ len jeden kredit. Všetky pravidlá si však viete definovať podľa vlastnej predstavy a potreby.

Viac o možnostiach a nastaveniach sa dočítate v návode Kreditný vlastný účet - scenár Fitnescentra.

Vernostný účet - zbieranie bodov za nákup

Tento scenár popisuje možnosti motivovania zákazníkov k nákupom. Za každý nákup sa zákazníkom zbierajú body na základe vami definovaných pravidiel. Napr. 1€ = 1cent a pod. Následne si po nazbieraní určitého počtu bodov vedia zákazníci nazbieranými bodmi zaplatiť za nákup, prípadne si dosiahnutú bodovú hodnotu odpočítať z ceľkovej ceny nákupu. Bodový zostatok sa môže tlačiť aj na doklade pre zákazníka a tento má tak stále prehľad o výške svojho dosiahnutého bodového zostatku. 

Viac o možnostiach a nastaveniach sa dočítate v návode Vernostný účet - zbieranie bodov za nákup

Vernostný účet - zľava za dosiahnutý obrat

Ďalší scenár ako motivovať zákazníkov k nákupom je formou zliav. V aplikácii je možné definovať rôzne zľavy (cenníky) či už na vybranú skupinu tovarov, alebo konkrétne produkty. Ďalšou z možností ako motivovať zákazníkov k nákupom u vás, je práve poskytovanie zliav na tento tovar a to takou formou, že zľavový cenník sa automaticky zákazníkovi pridelí na základe dosiahnutého obratu. To znamená, čím viac u vás nakúpi, tým vyššiu zľavu na ďalší tovar dostane. Samozrejme pravidlá pre prideľovanie cenníkov definujete podľa toho, ako potrebujete. Napr. za 200€ obrat u vás, dostane zákazník zľavu 2%. Ako už bolo spomenuté, môže to byť na celý, alebo len vybratý sortiment tovaru.

Viac o možnostiach a nastaveniach sa dočítate v návode Vernostný účet - zľava za dosiahnutý obrat.

Write by Author / Vytvorené by