5 funkcií reštauračného systému, ktoré vraj nepotrebujete

Moderné reštauračné systémy ponúkajú rôzne funkcie, ktorými si môžu podniky uľahčiť prácu. V praxi sa však pravidelne stretávame s tým, že majitelia prevádzok ich často odmietajú ako nepotrebné. Ktoré napríklad a z akých dôvodov? Pozrime sa na vybrané tvrdenia bližšie.

1. „Nepotrebujem skladové hospodárstvo, pretože som stále v prevádzke a všetko si zvládam evidovať.“

A stojí to za to? Skutočne sa to oplatí? Ručne odpisovať každú jednu položku, ponárať sa do čísel atď.? Veď skladové hospodárstvo v rámci reštauračného systému môže urobiť všetko za vás. Už nebudete musieť byť stále v prevádzke. Skladové hospodárstvo budete mať pod kontrolou doslova odkiaľkoľvek – aj z pláže pri mori. Zostane vám teda viac času na iné pracovné či voľnočasové aktivity.

Benefity

  • Rýchla inventúra a kontrola zásob aj cez mobil
  • Eliminovanie miznutia fliaš a odlievania alkoholu navyše
  • Evidencia otvorených fliaš

Vedeli ste, že vďaka skladovému hospodárstvu môžete efektívne odsledovať, ktoré položky sa vám míňajú najviac a ktoré držíte na sklade najdlhšie? Zistíte tak, ktoré suroviny sa oplatí nakupovať vo veľkom, resp. ktoré naskladňovať striedmejšie. Zároveň predídete ich kazeniu a vyhadzovaniu peňazí do koša.

2. „Nechcem Inteligentné stoly, pretože objednávanie bez prítomnosti čašníka je neosobné.“

V prvom rade treba povedať, že kontakt zákazníka s čašníkom je ozaj dôležitý. Lenže čo je pre zákazníka dôležitejšie – rýchle a komfortné objednanie jedla alebo osobný kontakt s čašníkom? Práve Inteligentné stoly zabezpečujú, že každý si môže objednať prakticky ihneď, a to aj vtedy, keď čašník nestíha vzhľadom na ďalších zákazníkov. Navyše ak je obsluha zaškolená zle, pre hostí môže byť nepríjemná, až otravná. Niektorí zákazníci si totiž dávajú s výberom objednávky načas. A keď sa v takom prípade obsluha opakovane vracia k stolu, hostia sa cítia pod tlakom. Nakoniec to môže vyústiť do toho, že si objednajú pod nátlakom to, čo v skutočnosti až tak nechceli, a razom máte v podniku nespokojných hostí. Inteligentné stoly dajú vašim zákazníkom toľko času, koľko len budú chcieť. A že sú neosobné? Sediaci hostia môžu kedykoľvek na jedno stlačenie zavolať obsluhu a osobne riešiť prípadné požiadavky.

Benefity

  • Moderná forma objednávania rovno od stola
  • Zavolanie obsluhy na jeden klik
  • Vyžiadanie účtenky alebo online platba na jedno stlačenie tlačidla
  • Zrýchlenie a zefektívnenie procesov objednávania a vydávania jedál a nápojov
  • Vyhnutie sa nesprávne prevzatým objednávkam


Vedeli ste, že Inteligentnými stolmi prirodzene zvýšite vyťaženosť jednotlivých stolov počas obedovej špičky? Vaša obsluha totiž nebude musieť toľko behať od jedného stola k druhému, v dôsledku čoho bude vybavovanie objednávok s následnou obmenou hostí oveľa rýchlejšie.

3. „Nepotrebujem vernostné systémy. Keďže poznám svojich stálych zákazníkov, viem, komu mám dať zľavu.“

Je chvályhodné, keď poznáte svojich stálych zákazníkov. Vernostné systémy však nie sú len o jednorazových či príležitostných zľavách pre nich. Napriek tomu sú často prehliadané. Nepredstavujte si ich len ako kartičku na pečiatky, skrýva sa za nimi omnoho viac. Napríklad so vstavaným modulom reštauračného systému iKelp POS Mobile dokážete nastaviť a rozbehnúť vlastný vernostný systém bez ďalších dodatočných nákladov. Zákaznícky profil, virtuálna peňaženka, zbieranie bodov, klubový systém, individuálne klubové akcie? To všetko môže byť realitou aj vo vašom podniku.

Benefity

  • Zľavové kupóny a poukážky zvyšujú chuť na opakované nákupy. Môžu podnietiť potenciálnych zákazníkov do prvej návštevy vašej prevádzky a nových či starých zákazníkov zas motivujú k návratu do nej.
  • Získate databázu kontaktov, ktorú môžete použiť na cielený marketing.
  • Vernostné systémy v rámci iKelp POS Mobile sú plne automatizované.

Vedeli ste, že až 25 % zákazníkov zapojených do vernostného programu nakupuje v rámci daného programu častejšie?

4. „Nemyslím si, že potrebujeme aplikáciu Kuriér. Naši kuriéri majú aj tak vo všetkom vlastný systém doručovania a telefónne čísla zákazníkov si vyťukajú na svojom mobile.“

Vďaka aplikácii Kuriér váš šofér dopraví donášku zákazníkovi oveľa efektívnejšie. Priamo vo svojom mobile si totiž zoradí objednávky podľa naplánovanej trasy a jediným stlačením v detaile objednávky spustí navigáciu. Prehľadne teda uvidí, čo, komu a kam odviezť. Nehovoriac o tom, že zákazníkovo číslo vytočí taktiež jediným stlačením tlačidla a nepotrebuje ho prácne vyťukávať, čo ho jednak oberá o čas, jednak mu to zbytočne komplikuje komunikáciu so zákazníkom, pokiaľ si číslo neuložil do telefónu už pred jazdou. Počas nej by ho vyťukávať nemal, no a ak to spraví až na mieste určenia, musí rátať s čakaním na zákazníka.

Benefity

  • Rýchlejší a efektívnejší rozvoz jedál
  • Aplikácia navrhnutá s ohľadom na bezpečnosť šoférov
  • Všetko funkčné online (aplikáciu spustíte na akomkoľvek smartfóne)

Tip pre vás: Ak svojho kuriéra vybavíte naším mobilným POS terminálom ALL-IN-ONE MOBILE, budete môcť zákazníkovi vytlačiť doklad o platbe priamo na mieste doručenia.

5. „Nepotrebujeme spoluprácu s externými systémami, neoplatí sa nám to.“

Vedzte, že napríklad takým začínajúcim podnikom alebo akémukoľvek existujúcemu podniku, ktorý chce začať s rozvozom, sa napojenie na externé systémy skutočne oplatí. Či už ide o portály Bolt, Wolt, Bistro.sk, alebo foodora.sk, zvážte túto možnosť. Celej téme sme sa bližšie venovali aj v samostatnom článku. Keď chcete dostať svoje produkty čo najskôr za dvere svojej prevádzky, ide o najlacnejšie možné riešenie. Jediné, čo potrebujete, je napojiť sa cez svoj reštauračný systém na externé portály. Pri spustení donášky nemusíte riešiť ani kuriéra, ani auto, ani propagáciu tejto svojej novej služby.

Benefity

  • Automatická evidencia objednávok z externých portálov
  • Efektívna práca obsluhy – manažment objednávok na jednom mieste
  • Okamžitý prehľad o stave zásob a tržbách naprieč externými systémami

Vedeli ste, že reštauračný systém iKelp POS Mobile sám rozpozná, z ktorého portálu vám prišla objednávka, a použije tú správnu cenu? Kuriér potom zákazníkovi prinesie účtenku so sumou, ktorú očakáva.

Napredujte aj vďaka reštauračnému systému

Rôznych vyjadrení typu „toto nepotrebujem, lebo…“ by sme mohli spomenúť určite viac. Obyčajne k nim vedie nevôľa či nedostatok času oboznámiť sa s niečím novým alebo aj neporozumenie významu jednotlivých funkcií. Mnohé reštaurácie a bary potom skĺzavajú do stereotypu, ktorý so sebou nesie stále sa opakujúce rovnaké chyby, pracovnú a časovú neefektívnosť a ako dôsledok aj nižšie zisky či nespokojnosť zákazníkov. Chcete sa posúvať dopredu? Informujte sa, ako môžete zo svojho reštauračného systému vyťažiť maximum. Poradenstvo je bezplatné, môže vám však priniesť mnoho cenných podnetov na zlepšenie prevádzky.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard