V digitálnej dobe, kedy svetom hýbu moderné technológie a online prostredie, je na zváženie, či by sa aj váš biznis mal stať digitálnym. V súvislosti s touto témou vám dáme hneď 6 dôvodov, prečo áno. No kľúče od budúcnosti vášho zariadenia máte len vy. Je teda výlučne na vás, ako sa v konečnom dôsledku rozhodnete.
Väčší poriadok v peňaženke
Musíte akceptovať skutočnosť, že niektorí vaši zákazníci majú v peňaženke poriadny chaos aj bez vášho zásahu. Snažiť sa im podstrčiť ďalšiu účtenku alebo vernostnú kartu preto nie je úplne najšťastnejším riešením. Ak by si náhodou aj spomínanú kartičku do budúcna odložili a uskladnili, je viac než pravdepodobné, že na ňu po určitom čase jednoducho zabudnú. Teda, pokiaľ ju ešte predtým niekde nezapatrošia.
Uľahčite preto zákazníkom život a umožnite im využívať výhody v zariadení, ktoré majú takmer neustále v rukách – v telefóne. Vie to aj spoločnosť Apple, ktorá spolu so spoločnosťou BMW ako prvá prináša odomykanie a štartovanie auta mobilom.
Šetrenie na materiáloch
Plynule nadviažeme na to, čo sme spomínali o čosi vyššie. Faktom je, že môžete mať najúžasnejšie vernostné programy s najlepšími odmenami, no pokiaľ sa vaši zákazníci nebudú unúvať nosiť so sebou papierové alebo plastové kartičky, vaša snaha a vaše peniaze vyjdú navnivoč.
Pohodlie zákazníka
Hneď, ako dáte stopku papierom a plastom v súvislosti s vernostnými kartičkami, otvoríte si brány do efektívneho, účelného a komplexného vernostného systému. Ten môže mať napríklad podobu virtuálnej peňaženky s dobíjaným kreditom, ktorá minimalizuje potrebu tlačenia účteniek. Vďaka takýmto možnostiam sa k vám budú vaši zákazníci opakovane vracať, aby mohli pohodlne platiť svojím kreditom. Navyše, nielen pohodlie zákazníkov, ale tiež vaše tržby môžete zvýšiť aj online objednávkovým systémom. Verte či nie, dokážete to do pár sekúnd.
Zaujatie pozornosti
Vedeli ste, že? Ľudia sa pozerajú na svoje mobily v priemere desiatky až stovky ráz za jeden deň.
Zaujmite preto ich pozornosť čo najjednoduchšie. Ako? Čo tak Inteligentný stôl? Vaši zákazníci budú mať aktuálnu ponuku priamo v mobilnom telefóne, pričom dostanú možnosť zavolať obsluhu mobilom. Ba čo viac, nemožno opomenúť ani platbu pomocou snímania QR kódu na stole alebo priložením mobilu k NFC štítku. Obsluha ušetrí kroky a energiu, zákazníci zase svoj čas.
Zbieranie užitočných informácií
Zaujímavosť: Z prieskumu z roku 2015 vyplýva, že až 88 % zákazníkov reštaurácií a kaviarní je nespokojných s obsluhou.
Spätná väzba má v gastro priemysle cenu zlata. Aby mohol váš biznis prosperovať a zlepšovať sa zo dňa na deň, bude potrebovať poznať názor vašich zákazníkov. Ako je ale možné zozbierať takéto užitočné informácie čo najjednoduchšie a najefektívnejšie? Nebojte sa, nemusíte chodiť s papierom a perom od stola k stolu a zbierať pripomienky od vašich hostí, aby ste dokázali zlepšiť váš zákaznícky servis. Bezstarostne to za vás môže urobiť spoľahlivý POS systém. Ten ponúka zákazníkom možnosť hodnotenia jedál, nápojov, obsluhy a celkovej kvality kuchyne.
SPOKOJNÝ PERSONÁL = SPOKOJNÝ ZÁKAZNÍK: Portál startitup.sk si v roku 2020 posvietil na 10 najhoršie hodnotených slovenských reštaurácií. Hostia v najväčšej miere kritizovali práve obsluhu. (Zdroj: startitup.sk/10-najhorsie-hodnotenych-slovenskych-restauracii-podla-tripadvisor-ludia-najviac-kritizuju-nasu-obsluhu)
Rýchlo a jednoducho
Na záver nám nezostáva nič iné, len dodať, že na to, aby sa váš biznis stal digitálnym, nemusíte mať nadštandardné technické zručnosti. Odhliadnuc od toho, že vyššie spomínaný reštauračný systém je vysoko intuitívny a inteligentný, vám bude neustále k dispozícii špičkový zákaznícky servis. Pokiaľ sa teda s vašou aplikáciou POS Mobile náhodou dostanete do úzkych, stačí sa rýchlo a jednoducho obrátiť na online podporu alebo kontaktovať servisných partnerov, ktorí vám ochotne pomôžu.