Užívateľ nevidí skladové karty po aplikovaní filtra "Skladom"
Prihlásili ste sa do aplikácie iKelp Predajca a nevidíte po aplikovaní filtra Karty skladom skladové karty aj keď ostatní užívatelia karty skladom vidia? Problém vznikol pri vytváraní užívateľa v aplikácii, kedy mu neboli správne aplikované všetky potrebné nastavenia.
Prihlásený užívateľ Administrátor
![Aplikovaný filter na karty skladom pod užívateľom Administrátor Filter na skladove karty skladom pod uzivatelom Administrator](https://www.ikelp.sk/UserData/Cache/Images/DB9312C29A7F2FF10241D2B9D320804E795D3E02.JPG)
Prihlásený užívateľ Janko
![Aplikovaný filter na karty skladom pod užívateľom Janko Filter na karty skladom pod uzivatelom Janko](https://www.ikelp.sk/UserData/Cache/Images/8DB00F640EAF53AD6CA835EC1ACE79A02AEF1E4D.JPG)
V nastaveniach aplikácie ste vytvorili nového užívateľa, tento ale nemá správne vyplnené všetky nastavenia. Prosím skontrolujte nastavenia práv daného užívateľa.
- Vyberte v menu Nastavenia -> Nastavenia, zobrazí sa okno s nastaveniami aplikácie.
- V ľavej časti okna, v strome jednotlivých nastavení vyberte možnosť Užívatelia -> Janko.
- Kliknite na záložku Sklad
- Vyberte z ponuky Prednastavený sklad ktorý bude použitý ako prednastavený.
Nastavenie prednastaveného skladu pre užívateľa
![Nastavenie prednastaveného skladu pre užívateľa Janko Nastavenia uzivatela](/userdata/pages/1pwo2b/filter_stavy_nastav.JPG)
![Write by Author / Vytvorené](/App_Themes/EzopTheme/Images/pen_16.png)
by
Ing. Lukáš Krajčír