iKelp POS Manažér Server
Tento návod je určený tým, ktorí predávajú na jednom zariadení z viacerých počítačov. V takom prípade je na počítači, kde je zariadenie pripojené nainštalovaný iKelp POS Manažér Server a táto tento návod opisuje prácu s týmto programom.
Ak je iKelp POS Manažér Server spustený, jej ikonu (modrú ikonku (nie zelenú)) nájdete vedľa hodín.
![iKelp POS Manažér Server - ikonka iKelp POS Manažér - ikonka](/userdata/images/stories/predajca/pos-manager-tryicon-v2.PNG)
iKelp POS Manažér Server, je tlačový server, ktorý čaká, kým ho aplikácia iKelp Predajca osloví s požiadavkou na tlač účtenky. Ak je ikonka vedľa hodín bez výkričníka, potom je všetko v poriadku. Ak je ale v ikonke výstražný trojuholník, je potrebné otvoriť iKelp POS Manažér Server a skontrolovať jeho stav.
Ak by sa ikonka zmenila a pridal by sa k nej výkričník, potom na ňu kliknite myšou a zobrazí sa Vám informácia o stave servera. Rovnaká správa sa zobrazí aj v aplikácii iKelp Predajca, ak by ste sa snažili v takomto stave ukončiť predaj.
![iKelp POS Manažér Server - hlásenie problému iKelp POS Manažér, problém](https://www.ikelp.sk/UserData/Cache/Images/350182DBEDB5CB009069638E7949C214FBBB573F.PNG)
Za normálnych okolností sa aplikácia iKelp POS Manažér automaticky po štarte spustí a Vy s ním nemusíte nič robiť.
Zásady pre plynulý predaj
- Program iKelp POS Manažér Server musí byť spustený
- Účtenková tlačiareň musí byť zapnutá
- Na účtenkovej tlačiarni nesmie svietiť červené svetlo Error, ktoré svieti napríklad v prípade, keď chýba papier
![Write by Author / Vytvorené](/App_Themes/EzopTheme/Images/pen_16.png)
by
Stanislav Javorský